Pir Sultan Abdal - Derdim Çoktur Hangisine Yanayım

Derdim Çoktur Hangisine Yanayım
Yine Tazelendi Yürek Yarası
Ben Bu Derde Hande Derman Bulayım
Meğer Şah Elinden Ola Çaresi
Efendim Efendim Benim Efendim
Benim Bu Derdime Derman Efendim

Türlü Donlar Giyer Gülden Naziktir
Bülbül Çevreyleme Güle Yazıktır
Çok Hasretlik Çektim Bağrım Eziktir
Güle Gelir Gelir Canlar Paresi
Efendim Efendim Benim Efendim
Benim Bu Derdime Derman Efendim

Benim Uzun Boylu Serv-İ Çınarım
Yüreğime Bir Od Düştü Yanarım
Kıblem Sensin Yönüm Sana Dönerim
Mihrabımdır İki Kaşın Arası
Efendim Efendim Benim Efendim
Benim Bu Derdime Derman Efendim

Dilar İle Muhabbete Doyulmaz
Muhabbetten Kaçan İnsan Sayılmaz
Münkir Üflemekle Çırağ Soyunmaz
Tutusunca Yanar Aşkın Çırası
Efendim Efendim Benim Efendim
Benim Bu Derdime Derman Efendim

PIR SULTAN'IM Katı Yüksek Uçarsın
Selamsız Sabahsız Gelir Geçersin
Aşık Muhabbetten Niçin Kaçarsın
Böyle Midir İlimizin Töresi
Efendim Efendim Benim Efendim
Benim Bu Derdime Derman Efendim

0 yorum:

Yorum Gönder