Pir Sultan Abdal - Bülbül Olsam Varsam Gelsem

Bülbül olsam varsam gelsem
Hakk'ın divanına dursam
Ben bir yanal alma olsam
Dalında bitsem ne dersin

Sen bir yanal alma olsan
Dalımda bitmeye gelsen
Ben bir gümüş çövmen olsam
Çeksem indirsem ne dersin

Sen bir gümüş çövmen olsan
Çekip indirmeye gelsen
Ben bir avuç darı olsam
Yere saçılsam ne dersin

Sen bir avuç darı olsan
Yere saçılmaya gelsen
Ben bir güzel keklik olsam
Ben bir toplasam ne dersin

Sen bir güzel keklik olsan
Ben bir toplamaya gelsen
Ben bir yavru şahan olsam
Kapsam kaldırsam ne dersin

Sen bir yavru şahan olsan
Kapıp kaldırmaya gelsen
Ben bir sulu sepken olsam
Kanadın kırsam ne dersin

Sen bir sulu sepken olsan
Kanadım kırmaya gelsen
Ben bir deli poyraz olsam
Tepsem dağıtsam ne dersin

Sen bir deli poyraz olsan
Tepip dağıtmaya gelsen
Ben bir ulu hasta olsam
Yoluna yatsam ne dersin

Sen bir ulu hasta olsan
Yoluma yatmaya gelsen
Ben bir Azrail olsam
Canını alsam ne dersin

Sen bir Azrail olsan
Canımı almaya geslen
Ben bir cennetlik kul olsam
Cennet'e girsem ne dersin

Sen bir cennetlik kul olsan
Cennet'e girmeye gelsen
Pir Sultan üstadın bulsan
Bilece girsek ne dersin

0 yorum:

Yorum Gönder