Hodlu Noksani - Nasılsınız (Gurbeti Terkedip)

Gurbeti terkedip görünce yurdu
Doldum ben kardeşim siz nasılsınız
Memleket derdime merhemler sürdü
Buldum ben kardeşim siz nasılsınız

Yollarda bir parça müşkülde kaldım
Üç beş gün sürmedi köyüme geldim
Aradıklarımı sağ salim buldum
Güldüm ben kardeşim siz nasılsınız

Belki bir iki ay burda kalırım
Sağlık olsun bayram sonra gelirim
İnşallah sizleri esen bulurum
Kaldım ben kardeşim siz nasılsınız

Bu yıl memleketin çok fazla işi
Bilmem nasıl olur sonbahar kışı
Kızartmadan iyidir buranın aşı
Bildim ben kardeşim siz nasılsınız

Kardeş yazdığıma bir cevap eyle
Ayrı kaldık nidem kaderim böyle
Yusuf Kurt çavuşa çok selam söyle
Kıldım ben kardeşim siz nasılsınız

Deli gönül çok ahbaba naildir
Gurbette çok evde aza kaildir
Ayrı ayrı yazmak mümkün değildir
Aldım ben kardeşim siz nasılsınız

Gönül daim pervanedir fenere
Girmedim ortaya durdum kenara
Selamımı dostum Şiko Ömer'e
Saldım ben kardeşim siz nasılsınız

Yazarım buranın biraz vasfını
Gönül görmek ister dostun resmini
Sorarsanız Noksani'nin cismini
Öldüm ben kardeşim siz nasılsınız

0 yorum:

Yorum Gönder