Göksel - Kardan Adam

Göksel - Kardan Adam

Albüm Adı : Ay'da Yürüdüm


Yalnız ve çırılçıplak,
Geldiğim gibi giderim.
Ne sonsuz ne ölümsüz,
Gördüğümü bilirim.
Ruhum ezelden yasakları sevdi
Ruhum çocuktan tehlikeli suları sevdi

Kardan adamlar yaptım,hepsini kahramanım sandım,
Avuçlarımda eridiler..
Telli duvaklar taktım,her defa sanki aklandım,
Çok çabuk kirlendiler.

Kardan adamlar yaptım,kardan adamlar yaptım.

Ne kadar da benziyorlar birbirlerine,
Hepsini ben mi seçtim?
Aynı gizli odaları
Soguk duvarları
Hepsini nasıl geçtim?

Ruhum ezelden yasakları sevdi
Ruhum çocuktan tehlikeli suları sevdi

Kardan adamlar yaptım,hepsini kahramanım sandım,
Avuçlarımda eridiler..
Telli duvaklar taktım,her defa sanki aklandım,
Çok çabuk kirlendiler.

Kardan adamlar yaptım,kardan adamlar yaptım
Kardan adamlar yaptım.

0 yorum:

Yorum Gönder