Pr. Mustaface - Raptir Rap

baktim agictan kopan islak dalaa raptir rap
bahar evi bog beni gebert beni, raptir rap
albeni götür beni tozlarımı buradan cok uzaga, raptir rap
süper arabayla gezdir beni, raptirrap
professor profssor Mustaface derler benim adima


günesin isigi vurur diskmin üstüne, raptir rap
rap söyleyen yoktur benim ustüme raptir rap
yürü tek bir göz yasi görmeyim yüzünde,raptir rap
rap bir yandan pop bir yandan sür beni. raptir rap
Professor professor Mustaface derler benim adima kacacak delik ara yumruk gelir kafana

iki yıldır calistim rapin üstüne, raptir rap
rap ortağı rapime, raptir rap
gideceksin bir gün düsüp yollara, rapti rap
diskte değil rape sor beni, raptir rap
Professor professor Mustaface derler benim adima kacacak delik ara yumruk gelir kafana

0 yorum:

Yorum Gönder