Orontez - Batan Güneş Ve Biz

Konuşma: Ben hep bu dağlarda değildim bende senin gibi hiç acımadan tereddüt etmeden savaşması gereken kötü insanlar olduğunu öğrenmek zorunda kaldım öfken sana büyük bir güç verir ama bırakırsan seni yok edebilir nerdeyse beni ettiği gibi ...

P - Fox

Her yeni güne merhaba dedim ve de gülerek yine kapıdan ben çıktım çarpılan her ritmin her notasını ben yazdım dolu renkler umudum yok ama yaşadığım her anın geri dönecekleri günü bekler yaprak dallara mahsumdur yerde de bunu hep bilsinler hadi anlatmadan olmaz belki de anıları içten yaşamak gerekir geceleri masum görünen biri var kalbe inan yolu ben buldum beyniyle kazanan kaç insan var sözümde dalgaların gücü arttıkça kelimelerin büyüsünü yaşadıkça öğrenirim geceleri kurt oldum ben görevim belki de kuru kavgasını bırakıpta yaşanan her savaşın bir anısı olabileceği gibi her barışında bir ırmakta kazanılabileceği zalim dünyada not tuttum neler yaşandı da biz görmedik süre gelen bu toprakta

Nakarat:

Hadi gözleri ver artık konsun ve de görüp geçmişi bir okusun ruhlar gölgede kaybolsun farklı bir yerler bulsun üzülen kalplere beni sorsun bin yıldızdan beni bulsun gülen hayata bir baksınlar gülü kefenime ters koysun x2

Raptor

Gün gene karardı bak solgun bu güneş gene batacak çoktan beri yoktun buralarda ancak yüreğin bu yollarda kaybolacak her günü bekler yorgun bu beden sanma ki titrer öyle bir güç var ki ellerimde ve yazmaya gerçek yürek ister aşığım ama düşlerime içten bu gülüşlerime sessiz bu savaş içimizde gene bizden habersiz can kayıpları ve izleri bulunmadan gizlenilen her bir adımı bir seneye bedel ve yel gibi esebilecek bir emelle gün ışığına çıktı ise merhaba de hayatı bir komedi mi sandın adımını attın rüyaya daldın hergüne uyandığında bir şükret gözlerini kapat ileriyi hisset bu güneş bizi aydınlat bir kere biz her gece ay ve gölgesiyle uykusuz geçen günlerimizde kaç kere gördük bu güneşi söyle iniş ve çıkış bunlar olmadan doğruya ulaşabilir mi ki insan ah çeker evet ölüme yaklaşan az bir zaman var geçmişe nazaran kaz mezarını sen kendi kendine yaz defterini de harfi harfine geçmişi bir senaryo gibi düşle geleceği oyna bu son gecende

Nakarat:

Hadi gözleri ver artık konsun ve de görüp geçmişi bir okusun ruhlar gölgede kaybolsun farklı bir yerler bulsun üzülen kalplere beni sorsun bin yıldızdan beni bulsun gülen hayata bir baksınlar gülü kefenime ters koysun x2

0 yorum:

Yorum Gönder