Orhan Gencebay - Çilekeş

Bırak dedim, bırak felek
Sevenlerin yakasını
Duymadın mı bunca yıldır
Aşkımızın duasını
Sen mi dedin sevgiliye
Böyle zalim olmasını
Nasıl taktın boynumuza
Bu felaket halkasını

Her gönlün bir köşesinde
Yaralanmış bir yer vardır
Benim gibi çilekeşin
Yaşaması ızdıraptır

Nice ümitlerle bakarken yarına
Şimdi biz de düştük kader tuzağına
Bize mutluluğu vadeden ümitler
Şimdi terk ettiler bizi birer birer

Ağla ömrüm, ağla gözüm
Ne kadere ne sana geçmedi sözüm
Ben çekemem bunca kahrı gönlüm


Ben sabahsız gecelerin kucağında bir çilekeş
Sen ümitler ülkesinin karanlığında bir güneş

Artık güneş doğsa doğmasa ne olur
Artık kader gülse gülmese ne olur
Ben şimdi bir aşkın ümit kurbanıyım
Gönül parça parça yaşamak zor olur

Ağla ömrüm, ağla gözüm
Ne kadere ne sana geçmedi sözüm
Ben çekemem bunca kahrı gönlüm

0 yorum:

Yorum Gönder