Oktay Kaynarca - İlke

Oktay Kaynarca - İlke

Albüm Adı : Ölümden Öte Köy Yok


Siir:Oglum, Ilkelerin olacak.Seni Satin Alamayacaklar.
Aptallarin uydurdugu Atasözlerine inanmayacaksin.
Paranin Satin alamayacagi yoktur,herkesin Fiyati vardir
gibi sözlere kanmayacaksin.
Onurunla,Kimliginle ve Beyninle Akilli Yasayacaksin.
Üreticeksin,Seveceksin,Sevilceksin.Inanclarinin
arkasinda duracaksin.
Sevgilerin Karsiliksiz,yardimlarin Gizli olacak.
Seni Attan,Ottan ayiran özelligin Farkina Varacaksin
cünkü sen INSANSIN...ve bunu yakaladigin Gün bembeyaz
Yasayacaksin........

Türkü:

Gemiler Giresune,Yar olayum Sesune.
Gemiler Giresune,Yar olayum Sesune.
Birdaha vurayidu, oy oy, oy oy, Nefesu nefesume.
Birdaha vurayidu, oy oy, oy oy, Nefesu nefesume.

Ey aman gelun aman.Aldi Daglari Duman.
Dogru Yürü ah Gelin, bayildim aman aman.
Ey aman gelun aman.Aldi Daglari Duman.
Dogru Yürü ah Gelin, bayildim aman aman.

Gemilerun Serenu,Tanimadum gelenu.
Gemilerun Serenu,Tanimadum gelenu.
Acep nereye korlar, oy oy, oy oy, Sevdaluktan ölenu.
Acep nereye korlar, oy oy, oy oy, Sevdaluktan ölenu.
Karadeniz üstünde Gemim limanlaniyi.
Gurbanim Fidan Boya, yürürken sallaniyi.
Gurbanim Fidan Boya, yürürken sallaniyi.

Ey aman gelun aman.Aldi Daglari Duman.
Dogru Yürü ah Gelin, bayildim aman aman.
Dogru Yürü ah Gelin, bayildim aman aman.

0 yorum:

Yorum Gönder