Ogeday - Yok Şans

ERKEK) kalsik davranışlarımın neticesi
beğeni seviyenden düşüp gitmiştim
gözlerin başka yerlerde, çevrelerde
milletinde gözü senin üzerinde
hal buki ne istediğini bilemeyen
sevilemeyen biriydin bilemem
sana bir numara büyük gelen ben
bununda kıymetini bilemeyen sen
değiştim dedim artık anlıyormusun
şimdide yanıma gelmek istiyorsun
bunu sen istedin kıymet bilmedin
daha neler yapacağım hiç birşey görmedin
sevmedin durumunu olayların oluşunu bende yok
kendinde ara bu sorunu
şimdi prim yapıyor ismim aşklarım
ben yoluma, sende yoluna git be hayatım.

(KIZ) n`olursun yapma
ver bir şans daha
pişmanım anla
son bir şans daha

(ERKEK) neşeli sıcak mekandan konuşuyorum
bir bilsen şu anda neler yapıyorum
çok ilgi var bana ekstra olacak
kızlar dikkat güneş doğacak
sana değil koynumda olanlara dedim
böyle durumları sen gayet iyi bilirsin
seni aldatıyorum bilmem farkında mısın
yanına gelmek istesem beni alır mısın
böyle olmasını inan bende istemezdim
bilseydim daha evvelden çekip giderdim
bu stil ve karizma bana çok yakıştı
bide sen olsaydın burada ( ah şakaydı)
komikliğim üzerimde bilmem kızıyor musun
şaka yaptım diyorum neden anlamıyorsun
yanılıyorsun aldatmanında kuralı var
öpüyorum canım seni unutuyorum bye bye

(KIZ) n`olursun yapma
ver bir şans daha
pişmanım anla
son bir şans daha

(ERKEK) sınıfta kaldın mezun olamadın
tüm notlarını kırdım
çünkü yapamadın kızım
ben senin için bir okuldum anlamadın
gereksiz yere kendini yakıpta harcadın
yanıldın kırıldım ne yapayım
kader diyeyimde olsun bitsin
seni teselli etmek için söylüyorum
böyle olmadığını sende biliyorsun
gerçekler acıdır kabullenmen gerek
bugünlerde unutma gelipte geçecek
dünyada sadece aşk meşk olmaz
her istediğinde yanında kalamaz
üstünde durma bulursun birisini
hatta belkide olur benim gibi birisi
sana hayatta başırılar dilerim
öperim severim seni tüm dostlarım gibi...

(KIZ) n`olursun yapma
ver bir şans daha
pişmanım anla
son bir şans daha...

0 yorum:

Yorum Gönder