İzel - Yelken

Bir seni sevdim inan
Gerisi masal gerisi yalan
Çok özledim daha duramam
Sebebini sorma of aman aman

Gel de kaçıp gidelim
Usandım bu halimden
Yelken açıp gidelim
Görünmeden gece sahilden

Gel de kaçıp gidelim
Usandım bu halimden
Yelken açıp gidelim
Görünmeden gece sahilden

Kıpır kıpır oldu içim
Sana dokunup seni öpmek için
Bir anda geçse zaman
Sebebini sorma of aman aman

NAKARAT


Bir seni sevdim inan
Gerisi masal gerisi yalan
Çok özledim daha duramam
Sebebini sorma of aman aman

Gel de kaçıp gidelim
Usandım bu halimden
Yelken açıp gidelim
Görünmeden gece sahilden

Gel de kaçıp gidelim
Usandım bu halimden
Yelken açıp gidelim
Görünmeden gece sahilden

Kıpır kıpır oldu içim
Sana dokunup seni öpmek için
Bir anda geçse zaman
Sebebini sorma of aman aman

NAKARAT

0 yorum:

Yorum Gönder