İsmail-YK - Tıkla

AAaaaAAaaaAAaaa... AAaaaAAaaaAAaaa... AAaaaAAaaaAAaaa... 2x

Bir öylesin bir böyle
neyin var bana söyle
(bak) aglamayan bebege
süt vermezler bu böyle 2x

aaaahhh çok mahsun birisin
öyle cicisin
nazar degmesin, aman aman dur bir dinle
aaaahhh bak bir seyin varsa
çekinme utanma, benim olmasanda
gizli gizli çevir durma...

-Nakarat- 2x
basin agrirsa salla
yerinden kalkta firla
iyilesmek istiyorsan
bu numarada beni tikla..

AAaaaAAaaaAAaaa... AAaaaAAaaaAAaaa... AAaaaAAaaaAAaaa... 2x

bir ordasin bir burda
bosyere kafan yorma
herseyin fazlasi zarar
bu isler seni yorar 2x

akilli olup dünya kahrini çekecene
biraz deli ol dünya senin kahrini çeksin..!!
bak sunu da sana yazdim bunu al sakin kaybetme
derdine derman olan bir numara var içinde

-Nakarat- 4x

Bu numarada Beni Tikla..!

-Nakarat- 4x

0 yorum:

Yorum Gönder