İslamic Force - Original Rap

Almanya Berlin Kreusberg'ten
Istanbul beyogluna kadar dinlemekte
Bulunmanizi isterim
Dinleyin begenin kopya çekmeyin pis derim size
Bu sefer öbürleri bayagi arkada kaldi
Sirada Berlin Kreusberg '36'
Kung-fu gibi gelir size semtimden bir cevap
''Hadi gülüm [yandan] zont du Sis kebab? 'Bu dil konusulur bizde O kadar!
Boe B yi hesaba katmadiniz simdi size Bok atar
Yok hatam hatam yok Rap adimlarinda bana
Çelme takacak adam yok 'evet benim'

Müzigim sakin ama sözlerim sert
Alin Size Bir Orjinal Rap

(Scratchez...)

Müzigim sakin ama sözlerim sert
(Aklini almaya geldim)
(Habersiz ama yinede beklendim)
Müzigim sakin ama sözlerim sert
(El mahkum yasadigim yer Kreusberg)
(El mahkum basladigim yer Kreusberg)

1986'dan beri Hiphop pesindeyim
Istanbul dedin hala isin içindeyim
Ektigimi biçecegim
Söhreti su gibi içecegim
Ve hiç bitmek bilmeyecegim
Bu bir ''Orjinal Rap'' çünkü bir yönden sakin
Ama yinede sert
Bu bir ''Orjinal Rap'' çünkü Kreusberg baby Kreusberg
Dammmnn derim yerinizden ziplarsiniz aniden
Ama korkmayin mesela yani ben
Bombaci mülayimin bombasini çaldim
Yikilmayan adam önümde yikilip kaldi
Bu isin içine baliklama daldim ve
Herkez diyorki 'Boe B en kiyagini sen çikardin
Evet benim
Müzigim sakin ama sözlerim sert
Alin Size Bir Orjinal Rap

(Scratchez...)

Müzigim sakin ama sözlerim sert
(Aklini almaya geldim)
(Habersiz ama yinede beklendim)
Müzigim sakin ama sözlerim sert
(El mahkum yasadigim yer Kreusberg)
(El mahkum basladigim yer Kreusberg)

0 yorum:

Yorum Gönder