İslamic Force - Gurbetçi Çocuğum

Gurbetçi Çocuğuyum Ben...
Almancı Diyorlar Yabancı Oluyoruz
Biz Perde Arkası Yolumuzu Buluyoruz...

Almanyada yaşıyorum
Çogu almanlarda kalp yok bunu biliyorum
Şaşmıyorum dazlaklar içimi kinle doldurdular
Taşıyorum savaşıyorum
Şiddete değil müzige baş vuruyorum başlıyorum
Bulaşıyorum bu işe bu işin içindeyim
Uğraşıyorum Molotof kokteylleri peşimde
Yinede size ulaşıyorum
Çünkü sizlere bir 'orjinal rap'im var
Gurbet denen yer insanlıgınıza zarar
Urbanda saldırıya ugrayana kadar
Ama iş işten geçtikten sonra isyan neye yarar?
Hey Hop Hans! Bizde sizin moruklarınız
Ne yalancı ne yabancı ne almancı
Sadece gurbetçi çocuklarıyız evet

Türkiyede Almancı Almanyada Yabancı
Gurbetçi Çocuğuyum Ben...
Almancı Diyorlar Yabancı Oluyoruz
Biz Perde Arkası Yolumuzu Buluyoruz...

Tüm dünyada yaşıyan Türk gençliğimiz için
Yeni bir müzik yolu buldum
Melide Uzan Yüksel Hakan Barix yeni bir tür kurduk
Seviniyoreuz ama almanlara göre
Vatanlarını pisletiyoruz işlerini alıyoruz
Ellerini bağlıyoruz ummadıklarından sanmadıklarından
Daha çok başarıyoruz
Artık zamanı geldi müzikle 'başkaldırıyoruzÇünkü hayatına küsmüş alman
İlk kötü lafı bize atar hanımına kızan
Alman caddede ilk bize çatar
Elinde olsa bizi Türkiye'ye geri satar
Bu durumda insan hakları batar
Hey Hop Hans! Bizde sizin moruklarınız
Ne yalancı ne yabancı ne almancı
Sadece gurbetçi çocuklarıyız evet

Bizim zamanımızdaki iki kültür arasında gençler
Bizler yol dışında yaşayan gençler
Bizim zaman vatan özlemiyle geçer
Bizler yol dışında yaşayan gençler

Türkiyede Almancı Almanyada Yabancı
Gurbetçi Çocuğuyum Ben...
Almancı Diyorlar Yabancı Oluyoruz
Biz Perde Arkası Yolumuzu Buluyoruz...

0 yorum:

Yorum Gönder