Ipek Acar - Annem

Kimler üzmüs birtanemi?Kimler incitmis
Kimler kirmis kiymetlimi?Kimler aglatmis?
Neden küsmüs bu dünyaya benim sevgilim?
Dinle beni gözbebegim, bak gözlerime...

Dinle yavrucugum, hayat bir masaldir,
Kurtlarla kuzular, birlikte yasar...
Bazan gecmez günler, bazan aksam olmaz,
Bazan unutursun, bazan mümkün olmaz...

Hic kimse Anne kadar üzülmezki
Bir Damla gözyasi dökerken...
Kim koparipta verir sana kalbini
Anne gibi bebegim...?

Hic kimse Anne kadar sevemezki,
Birtanem cennet kokulum benim
Gurur duyarim, canimi veririm
Sana iste yeter bebegim...

Kimler üzmüs birtanemi?Kimler incitmis
Kimler kirmis kiymetlimi?Kimler aglatmis?
Neden küsmüs bu dünyaya benim sevgilim?
Dinle beni gözbebegim, bak gözlerime...

Dinle yavrucugum, hayat bir masaldir,
Kurtlarla kuzular, birlikte yasar...
Bazan gecmez günler, bazan aksam olmaz,
Bazan unutursun, bazan mümkün olmaz...

Hic kimse Anne kadar üzülmezki
Bir Damla gözyasi dökerken...
Kim koparipta verir sana kalbini
Anne gibi bebegim...?

Hic kimse Anne kadar sevemezki,
Birtanem cennet kokulum benim
Gurur duyarim, canimi veririm
Sana iste yeter bebegim...

Kimler üzmüs birtanemi?Kimler incitmis?
Dinle beni gözbebegim, neoldu söyle...???

0 yorum:

Yorum Gönder