Hodlu Noksani - Felek (Derdimi Ben Sana)

Derdimi ben sana ederim mihnet
Aldın annemi göz göre ey felek
Aradım derdime bir çare bulsam
Ona kim fırsatı vere ey felek

Herkese lazımdır gönül sırdaşı
Asla düşünmedin peder yoldaşı
Yaslı koydun evde üç tek kardeşi
Yatırdın toprağa yere ey felek

Sağalmaz derdine bulmadan çare
Yadıma geliyor günde kaç kere
Açtın yüreğime dermansız yara
Götürdün annemi nere ey felek

Evlat deyip her derdime yanardı
Hasta olsam başucumda dönerdi
Sağalmayan derde orda dinerdi
Attın vücudumu nara ey felek

Gördüm ki düşümde annem hastadır
Yad edince kavim kardeş yastadır
Kılıcı elinde kolu ustadır
Vurdun boynuma kaç kere ey felek

Eyledin gönlüme onulmaz yare
Anne kucağında görmedim çare
Gözyaşı dökerim günde bin kere
Akıttın gözümden dere ey felek

Açın bakın bu gönlümün yarasın
Kolay değil sabrederek durasın
Nasıl kıydın kendi elin kırasın
Ecelden olur mu çare ey felek

Noksani etmiyor sana mihneti
Koydun yüreğime derdi töhmeti
Aldın bari ver anneme cenneti
Düşürdün sen beni zara ey felek

0 yorum:

Yorum Gönder