Harun Kolçak - Çok Şeyim Var

Ölüm gelme daha alma beni
Anlatacak çok şeyim var
Öğreneceğim yaşarken de ölmesini
Yapacak çok şeyim var
Yaşanacak pek çok şeyim var

Ellerim hala kalem tutuyor
Aşklarım yeni yeni filizleniyor
Acılarım daha yeni bitiyor
Alma sakın hayat beni çağırıyor

Ölüm gelme daha alma beni
Anlatacak çok şeyim var
Öğreneceğim yaşarken de ölmesini
Yapacak çok şeyim var
Yaşanacak pek çok şeyim var

Ölüm senden daha korkar oldum
Bana uzaktın şimdi çok yakın oldun
Zaman durmuyor çaresiz ümitsizim
Seni unutmak istiyorum
Ama geleceksin biliyorum

Cesaretim daha henüz geliyor
Kavgalarım yeni yeni sona eriyor
Kaygılarım daha şimdi geliyor
Alma sakın hayat beni çağırıyor

Ölüm gelme daha alma beni
Anlatacak çok şeyim var
Öğreneceğim yaşarken de ölmesini
Yapacak çok şeyim var
Yaşanacak pek çok şeyim var

0 yorum:

Yorum Gönder