Haluk Levent - Deli Gönlüm

deli gönlüm ne olursun anla beni
unutamam unutmam geçenleri
biliyorum acı verir aşık olmak
üzleceğim deli gönlüm
aşkın kanunu fermanı vermiş
üzerine ikimizin resmini çizmiş
biliyorum felaket aşık olmak üzülecegim deli gönlüm
gidemem gidemem ben gidemem
yalnızlık türküsü söyleyemem
sevdim anlıyor musun deli gönlüm

deli gönlüm ne olursun affet beni
unutamam ututmam geçenleri
biliyorum ölmektir aşık olmak
üzüleceğim deli gönlüm
gidemem gidemem ben gidemem
yalnızlık türküsü söyleyemem
sevdim anlıyor musun deli gönlüm

toprağın oldum derdi
koynuma onu serdim
hata ettim ağladım gecelerce
yeni bir aşk bu belki sonbahar gibi solar
belki de yaşar belki de senelerce

gidemem gidemem ben gidemem
yalnızlık türküsü söyleyemem
sevdim anlıyor musun deli gönlüm

0 yorum:

Yorum Gönder