Grup Koridor - Ne Olur Bırakma Ellerimi

kapatmıstım kalbimn kapılarını
ama sen geldin araladn
bıkmıstım bu zalim yalan hayattan
beni sen hayata bağladn
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
yalnızlıktı sensizken tek yoldaşım
gecelerse arkadasım
neredeydin bu güne dek beni bulmadın
oysa ben seni hep aradım
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
bu güne dek hep geç gidip durdum
her yeni bastaki sorumda yine aynı kelime
keşke..
ben olglar icnde büyüdüm
yanlıs insanla yanlıs yüzle yanlıs askla
evt kapatmstm kalbmn kapılarını
sonra sen çıktın karsıma
bunu sen kalbime girince anladm
iste yeni bi baslangc daha
ama bu sefer eminim bu sefer keşke demiycem
yıllar sonra senin için sölediim tek sey iyiki olcak
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettn bna sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi... (....)(((....)))

0 yorum:

Yorum Gönder