Grup Koridor - Harac Mezat

Grup Koridor - Harac Mezat


Ben harac mezat satılmışım
Hem bir kenara atılmışım
Ben senden yana yılmışım
Yıkılmışım dağılmışım
Yıkılmışım dağılmışım

Ben senden yana yılmışım
Yıkılmışım darılmışım


Bulundukların arasında
Hem yıkımların ard arda
Görme yüzümü artık asla
Yıkılmışım dağılmışım

Yıkılmışım darılmışım
Görme yüzümü artık asla
Yıkılmışım darılmışım ooof
Yıkılmışım darılmışım ooof

Bulutların arasında
Hep yıkımların ard arda
Görme yüzümü artık asla
Yıkılmışım dağılmışım

Görme yüzümü artık asla
Yıkılmışım darılmışım ooof
Yıkılmışım darılmışım ooof

Anmam artık asla ismini
İstesende tutamam ellerini
Uçurdun verdiğin sözleri
Azat ettim kuşlar gibi

Ben harac mezat satılmışım
Hep bir kenara atılmışım
Bne senden yana yığılmışım
Yıkılmışım darılmışım ooof
Yıkılmışım darılmışım

Zordur zor olanı istemek
Nerde sende o yürek
Hep gözünde var san şöhret
Yoksul olmam mı buna sebep

Hep gözünde var san şöhret
Yoksul olmam mı buna sebep

Anmam artık asla ismini
İstesende tutamam ellerini
Uçurdun verdiğin sözleri
Azat ettim kuşlar gibi

Ben harac mezat satılmışım
Hep bir kenara atılmışım
Ben senden yana yanılmışım
Yıkılmışım darılmışım ooof
Yıkılmışım darılmışım ooof
Yıkılmışım darılmışım ooof

0 yorum:

Yorum Gönder