Gökhan Türkmen - Öldürme

Gökhan Türkmen - Öldürme


ÖLDÜRME
Gözlerini kapat benim yerime ,
Düşün geçmişi birde Sende ,
Bu kalanlar için sızlatırmı ?
Yaban eller bize yar mı ?

Şimdi bıraktığın yerdeyim ..
Sensiz uzun gecelerdeyim ..
Gözlerim görmez oldu ..
Artık hayat yalan oldu ...

Gel beni bırakma ellerde ..
Sebepsiz saatsiz gecelerde ..
Her ömür gençliğinden vurulur ..
ÖLDÜRME beni bu yerlerde ...

Yandım kül oldum hasretinle ,
Dağıldı herşey heryerde ,
Bi gülüşün yeterdi hayalime ,
Yanma sırası artık Sende ...

Şimdi bıraktığın yerdeyim ..
Sensiz uzun gecelerdeyim ..
Gözlerim görmez oldu ..
Artık hayat yalan oldu ...

Gel beni bırakma ellerde ..
Sebepsiz saatsiz gecelerde ..
Her ömür gençliğinden vurulur ..
ÖLDÜRME beni bu yerlerde ...

Dönemem terkettiğim hiçbir yere ,
Dolaşıp duruyorum sokaklarda ,
Dilimde o Son Duam ...!
Ben HiçKimseyi bu kadar SevMedimki ..
Sonsuzluk gibi çıkıyordun sözde içimden ,
Umutsuz bir yakarış gibi ,
Hiç bitmeyecek bir hasret gibi..
Ben HiçKimseyi bu kadar sevMedimki...!

Gel beni bırakma ellerde ..
Sebepsiz saatsiz gecelerde ..
Her ömür gençliğinden vurulur ..
ÖLDÜRME beni bu yerlerde ...

0 yorum:

Yorum Gönder