G Umy - Yeminimsin

G Umy - Yeminimsin

Albüm Adı : Yeminimsin


Gözlerim Seni Gördü
Kalbim Senin Için Çarpti
Ilk Bakista Tutulsum
Ellerim Sana Uzandi
O Andan Beri Çikmadin Benim Aklimdan
Her Yerde Sen Varsin Sensin Hayat Veren Bana
Nereye Bakip Adim Atsam Sen Varsin
Gözlerimi Katatip Atsam Yine Sen Varsin
Her Nefes Alisimda Yine Sen Varsin
Sen Benim Herseyim Bide Umut Dolu Yarinim
Herseyi Bir Kenara Atarak Seni Seçtim
Asla Birakmam Seni Sen Benim Yeminimsin
Tek Varligimsin Seni Kimselere Yar Etmem
Vazgeçemem Senden Kopamam Senden
Içimde Olan Duygularim O Kadar Büyüdüki
Inan Sevdigim Bu Gönlüm Artik Sensiz Olamaz Ki
Kalbime Kilitledim Bir Yere Birakmam Seni
Yemin Olsun Allahima Seviyorum Seni
Her An Seni Görmek Seninle Olmak Istiyorum
Ellerini Tutup Gözlerine Bakmak Istiyorum
Sen Benim Gecelerimi Aydinlatan Isigimsin
Askima Kelimeler Yetmez Sen Benim Canimsin
Herseye Katlanirim Tek Sensizlige Dayanamam
Bil Ki Sevdigim Ben Sensiz Olamam
Seni Göremedigim Günler Hasretinle Yanarim
Yildizlara Bakarak Hayalini Kurarim
Önüme Bakarak Maziyi Geçmise Gömdüm
Mutlu Günlere Adim Atmak Istiyor Gönlüm
Kim Ne Derse Desin Sensin Benim Için Tek
Güzelim Bu Gönlüm Seni Hep Sevecek
Ayakta Durabildigimin Bir Nedeni Varsa
Kalbimin Atigini Bir Nedenini Varsa
Ellerimin Sana Uzandiginin Bir Nedeni Varsa
Sensin Bunlarin Tek Nedeni Be Güzelim
Su Gönlümün Dertlerin Dermani Sensin
Inan Güzelim Hayatimin Anlami Sensin
Istemem Artik kimseyi Son Askim Sensin
Benim AlinYazim Hemde Yasama Hevesimsin
Bu Dünyada Beni Anlayan Tek Kisi Sensin
Bu Dünyada Tek Gerçegimsin Sen Benimsin
Benim Tek Askim Allahimdan Tek Istegim
Sen Ve Ben Sonsuza Budur Benim Tek Dilegim

Siir
Yaaaaa... Hani Varya Sevdigim
O Ilk Bakisimiz
Bir Birimizin Gözlerine Bakip Seni Seviyorum Degisimiz
Asla Ayrilmiyacagiz Diye Yemin Edisimiz
Iste O An... Iste O An Anladim
Senden... Senden Asla Kopamam…Asla
Seni Seviyorum…Çok Seviyorum…Yaaaaa…
G Umy... G Umy... G Umy...

Söz-Müzik: Ugur E

0 yorum:

Yorum Gönder