Füsun Önal - Ah Nerede Vah Nerede

ah ah...

nerde biraktim kalbimi bilmem
ah nerede vah nerede
nerde unuttum kalbimi acaba
ah nerede vah nerede
bir bulabilsem ah nerede

ne olurdu yerinde duraydi
daha dun kalbim suradaydi
ah nerede vah nerede
nerde unuttum kalbimi acaba
ah nerede vah nerede
bir bulabilsem ah nerede

tasidim hammal gibi ben kalbimi bunca sene
tam ona muhtac olunca cekmis gitmis nerede
2*
nerede....

(nakarat)
ah nerede vah nerede
kimde unuttum kalbimi acaba
ah nerede vah nerede
bir bilen olsa ah nerede
ah ah....

kimde unuttum kalbimi bilmem
ah nerede vah nerede
kimlere sorsam nerelere baksam
ah nerede vah nerede
bir goren olsa ah nerede

sevgilim al kalbimi derken
birde baktim yokki yerinde
ah nerede vah nerede
bir bilen olsa ah nerede

kimse bulan kimse alan
alsa goturse ah benide

tasidim hammal gibi ben kalbimi bunca sene
tam ona muhtac olunca cekmis gitmis nerede
2*

nerede...

ah nerede vah nerede
nereyde koydum kalbimi acaba
ah nerede vah nerede
bir bilebilsem ah nerede
ah nerede vah nerede
kimlere sorsam nerelere baksam
ah nerede vah nerede
bir goren olsa ah nerede
ah nerede vah nerede
bir bilen olsa ah nerede
kimse bulan kimse alan alsa goturse ah benide
ah nerede vah nerede

0 yorum:

Yorum Gönder