Fuchs - Yalan

Fuchs - Yalan


Hayati gül gibi kokla görünüsüne aldanma sakin
Öyle kötü günler varki, hala mi
Insan kösesine cekilipte aglar mi
Daglarmi gösterecek bana yollari
Kolladim kendimi hep dostu düsmana karsi
Düslermi zorladim usta tuzaklara karsi
Zarflarimi yolladim dürüstlügümü ezenlere
Gelenlere, gidenlere ve gülenlere
Dost dediklerimizin bile gözleri yalansa
Hayat aslinda bir kumarsa, dünya bir duvarsa
O zaman ben tekim bu alemde, kar gibi yagarsa sözlerim
Sadece benim icin dünya yalan bir rüya
Hayat acimasizca üstümden gecen iskence
Gözlerim ise zorunlu taniklar, gercekler ise dilimde
Sen istedigin kadar inle, hersey benim beynimde
Senin kalbin bos, sen devam et kos
Bu hayatta aslinda hersey size hos
Zorunlu sürdürülen bu savasta
Su uyur tilki uyumaz günes dogar ve batmaz

Nakarat
(2x)
Sözlerinde yalan, gözlerimde yalan
Hayatin yalan, beyninde duman
Bir kere de kendin icin birseyler yap,
Bir kere de cevren icin birseyler yap

Belki sana karisik gelebilir dünya,
Cözüme ulasinca hersey bos, kos kosabildigin kadar
Hersey basladigi yere geri dönecek, o kadar
Gezdim durdum ben de senin gibi
Bazen yalniz, bazen kalabalik sokaklarda
Hayat karisik, aslinda sahde bir sarmasik
Kollayici görünse de kendisiyle barisik
Bu kadar rüya icinde rüya, yalan icinde olurmu dersen
Bu kadar rüya icinde rüya, yalan icinde yalan
Olurmu dersen, evet

Nakarat
(2x)
Sözlerinde yalan, gözlerimde yalan
Hayatin yalan, beyninde duman
Bir kere de kendin icin birseyler yap,
Bir kere de cevren icin birseyler yap

0 yorum:

Yorum Gönder