Fuchs - Tilki Dansı

(2x)
Tilki savasa hazir hadi gelin,
Sinsi mistik stille beni yenin
Dünya döndükce dilim kesin emin
Bu rapim sana son yemin

Rape asik bir sairle kapisman hayal
Mikrofonum tutusur sözlerimse helal
Gözlerini ac düsman, savasa hazirsan,
Benimle kapisacaksan gel
Sözlerim sana xxxxl, geldide gecti fuchs
Bugünü secti, hey mc's kulaklarimi cizdiniz
Evet bu trackte tilki dansi bildiniz, siz kimsiniz,
Ne issiniz hergün yeni bir bitme cikar karsima
Savasim sözlerimde sakli, kes hayalci mc lere
Tilki etmez pes, sen git kahve köselerinde takil
Hadi kapil rapime cakil da bana bak
Wack mc'ler bile bu trackten ilham alacak
Tilki simdi nakarata dönüp cosacak

Nakarat
(2x)
Tilki savasa hazir hadi gelin,
Sinsi mistik stille beni yenin
Dünya döndükce dilim kesin emin
Bu rapim sana son yemin

Buda benim dansim, buda benim oyunum
Gözünü ac yoksa bu rapi sana koydum simdi bak
Demedik mi mikrofon bende,
Sinsi stiller beni yenecek, hani nerde
Hadi gelde mikrofonuma bak ha
Hadi gelde yumrugumu yakindan tat

Kardigim sözlerim simdi rapimde,
Kagitlarsa dilim simdi sözlerimde
Bana baktiginda düsman yolu gözlerim
Savasimsa sözlerim hadi beni gösterin
Bastigim her track düsmani kasti,
Bu savasin cagrisi tılkı dansı......

Nakarat
(2x)
Tilki savasa hazir hadi gelin,
Sinsi mistik stille beni yenin
Dünya döndükce dilim kesin emin
Bu rapim sana son yemin

0 yorum:

Yorum Gönder