Fuat - Fuat (feat. Ceza) Verdigim Tohumlari Ekin

Fuat feat. Ceza - Verdigim Tohumlari ekin

Fuat:

Ölülerin sayisi yasayandan cok
tükürdükmü ok
püskürttükmü cok
düsündükmü yok
gurbettir bok
ayol ben rapi severim
yapiim hop dedik
sarjörüm bosalana kadar
parmak damat tetik gelin
cekip gelin gögsüm delik
beynim celik
canin sakso calmak istemezse
fuck tir git
hastir it
yarim tik
aritmatik görsel olunca
farkli grubun ... siritip
sirti hancer saplayip
kasetlerim icin hop para biriktir
Türkcedir etnik kitlesi gelen kültür takvesin
ben hicbir vakit annemin oglu degildim
in$aa ettigim yuvaya ademle girdim
atim sirtimda
nargilem yanimda
kalbim rapüstad da reosta
kanim ceza selamlarim duyulur
sulhda Volkan Killa Bati berlin niggaaaa

Ceza:

Icraat denemin suistimal edilip ihtilal baslatilirsa
Istila talebi olmaz ancak Iltica talebeleri kabulümüz
Ihitmaye hazir olunuz isti$ar edeyim ben iftira kapilana istinadan
Ihtiyarladim ben be
Fuat ihtiyacinizin yüzde yüzünü karsilar
Rap de cep de kelimesi kesmekte
Kismet kelifini engeller
Bu nispet olacak hepinize seferinizi
kefeninize dikecek eleyecek
Ebenizi gösterecek tersden
Rapi mesken tuttuk sen uyurken
Cismen tersden geldik gectik bu testten
ve Yelken actik uctuk resmen

Nakarat:

Diledigin Mikrofonu getir LAAAAAW
Alti bin Bar cekil LAAAAW
Omzumda Mikrofon Bazuka olur
Verdigim Tohumlari ekin LAAAAWWWWWWWW

Ben Rap yapmiomkine
Rap a$inilmasi Jungle ist teknikde
Rapin duayeni yeniden ba$ladi
Rahimi pekmez olan Snufflarina
Tahini tahiti den yuuuu
Muayenehanemi hizmetine sunarken
Tasch agimi koluna dolar el haide
Her macin galibi
Her Tacin sahibi
Istanbulu ansizin geliverir
ALLAH in filizi kalbini cevir
Su sati$i elli bini a$an her fert gidi$ getirsin
izni olan yiaaah Hobby rapcisi
Fuat ...............
kisa kes bo$a ses kasetlerin her biri di$ki


Ceza:

Sol kanattan Efyu pasini verdi
kaydim aldim onu calima dizdim tek tek
Ayaklarimi kirmaya cali$tilar ben yek ba$ima yürüdüm hep tek top oynarim ama bu pek zor bi mac
tek ba$imayim ben golü de bulurum
Bek de saglam Ceza sahasina girdim
tekmeyi koydular
Hakemden yana zaten ümidim yok
cok para gerekir onlar icin
cok ortalikta topcu cok
ve popcu tok
ve Rockcu yok
ve Walkie Talkie dostluklar bok kokuyor
Neyse golümü atmak icin ben yerime gectim
önüme duvar gibi defansi serdiler
ancak ne fayda kaleye döndüm
$utumu cektim direkten döndü
Ikinci pozisyon top gene söndü
Durdurulamaz atak
Söyliim sana bunun sonu $imdiden goldü

0 yorum:

Yorum Gönder