Ferdi Tayfur - Sigarasız Sabah Olmuyor

Bir sen söyle bir de beni dinler misin ey kardeşim
Yıllar yılı duyu verde ömrümü harcamışım
Yıllar yılı aşk uğruna hayatımı kaybetmişim

Hangi bir usanır hangi bir bıkacağız
Hangi bir yıkılmadan sabahı bulacağız
Ben usanmam, ben bıkmam, ben onsuz yaşayamam
Ben her gece gizli gizli ağlamasam uyuyamam
Ben her gece sessiz sessiz hıçkırmazsam uyuyamam

Her sabaha umut doğdu adımlarla koşuyorum
Bunca çile dertten sonra hakket nasıl yaşıyorum
Bunca çile dertten sonra şaştım nasıl yaşıyorum
Çok şey var anlatacak sevgiden aşktan yana
Teselliye karışma nasıl kalbimi nasıl olmaz bana
Öyle sevdim sevilmedim seveni de bilemedim
Kim üzülme gülünü sev onuda dost bildim x 2

Bırakırım bu mevzuyu
Sonu gelmez sözlerin
Bak dolu verdi ağlamam diyen gözlerin
Haydi kalk sigaranı unutma burası kapanıyor
Bu saatte bulamayız
Sigarasız sabah olmuyor

0 yorum:

Yorum Gönder