Etkin - Hevesmi Sandın(Şiir)

Her gidişine hayranla yüklüyorum yapma allah aşkına ya hep kal beninle söz etme gidişlerden ya da silinsin isminde cisminde oynama benimle dengemi bozuyorsun aşkı yaşayacak yürek bırakmıyorsun insanda böyle değildin sen ne oldu sana bittiyse heyecanın bileyim bende seni çok seviyorum diye başlayan ve ama ille devam eden cümlerleri duymaktan bıktım seviyorsan seviyorsundur aması olmaz bu işin üstelik bir cümlede ama varsa bir önceki yargının hiç bir hükmü yoktur artık.
Seni çok seviyorum ama birlikte olmamız imkansız ya ya imkansız diyebiliyorsan eğer sevmiyorsun demektir bahanelerin arkasına sığınma insanların hayatına sorgusuz sualsiz girip darma dağın eden sonrada hiçbir şey söylemeden gitmeye çalışanlardan nefret ediyorum böylemisin sende gerçekten gitmek mi istiyorsun yürekli ol biraz hadi konuş söylemek istediğini söyle iki çift sözü haketmedi mi bu aşk yaşanılan bunca şeye hiç mi saygın yok
Ah ben niye yanılıyorum hep niye tam işte bu dediklerim sömürüyor aşkımı biraz daha mı katı olmalıyım biraz daha mı kapalı tutmalıyım kapılarımı bazen bu dünyadan olmadığımı düşünüyorum bu devrin adamı değilim oyun çeviremiyorum hesap yapamıyorum bana ait olmayan kişiliklere bürünüp bir plan dahilinde hareket edemiyorum insanız biliyorum hepimizin zaafları var hepimiz egolarımıza boyun eğebiliyoruz iyi de hep beni mi bulacak bunlar.
Hiç bir kaydeye yer vermeden hiç bir hesabı düşünmeden açsaydın eğer bana yüreğini işte o zaman görürdüm bir aşkın nasıl efsanaye dönüşülebileceğini sen gözlerini kapıyorsun bir sen varsın başka hiç kimseye bakmıyorsun her şey senin çevrende şekillenmeli her şey sana göre düzenlenmeli beceremiyorum kusura bakma şimdi gidiyorum.
Aşk tam teslimiyet ister kendini aşkın kollarına ya bırakırsın ya da bırakmazsın bir yanım dışarıda kalsın dediğin noktada aşkı boğarsın yok edersin o güzelim duyguyu bu yüzden hep cesurların işidir aşk
Kaçışları,yalanları,aptalca oyunları kabul etmez aşk saf duru insanları sever kafasında bin bir tilki dönenler aşkı yaşayamaz isteseler de yaşayamaz arınmalısın en saf en duru halinle dönmelisin ki yaşayabilesin aşkı kısacası sevgilim sana göre değil bu iş senin yolun açık olsun hadi,hadi git şimdi git ki ben yaşayayım seni ben seveyim seni yokluğun beni boğuyor ama olsun bunu bilmek bile bana huzur veriyor bırak,bırak aşk bende kalsın.

0 yorum:

Yorum Gönder