Etkin - Heves Mi Sandın

Etkin - Heves Mi Sandın


Yıllarca bekledim seni sevdim aşkıma karşılık verirsin diye
Yollara bakıp her gün ümitle belki bir gün bana dönersin diye x 2

[Nakarat] x 2
Bendeki bu aşkı heves mi sandın?
Üç beş gün sonra biter mi sandın?
Böyle bir sevdayı sen kimde gördün?
Ahhh Ne Leyla ne Mecnun böyle sevmedi.

Ahhh Ne Leyla ne Mecnun böyle sevmedi.

Aşkıma karşılık verseydin keşke
Ağlamazdım ben her gece böyle
Sevmiştim ben seni delicesine, ne Leyla ne Mecnun böyle sevmedi x 2


[Nakarat] x 2

Ne Leyla ne Mecnun böyle sevmedi.

Vay gülüm vay, derde mi yanarsın sevdaya mı?
Neye yanarım biliyor musun güzel kız?
Hani beni görüpte o suratını asışın var ya
Hah işte ona yanarım, sanki suç bendeymiş gibi

Kendine gel güzelim
Sen benim sevdiğim, sen benim taptığım, sen benim sevdalım olamazsın
Çok değişmişsin be güzelim
Hani bir söz vardır bilir misin?
Ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyi de bilmezler.
Ama ben seni hala seviyorum be güzelim
Bu da demektir ki ben hala ağlıyorum.
Dedim ya güzel kız bendeki bu aşk ne neves ne de üç beş günlük
Bendeki bu aşk bendeki bu aşk, bu can bu bedenden çıkıncaya kadar güzelim
Bu can bu bedenden çıkıncaya kadar...

[Nakarat]

Ne Leyla ne Mecnun böyle sevmedi.

0 yorum:

Yorum Gönder