Erol Evgin - Tüm Bir Yaşam

Erol Evgin - Tüm Bir Yaşam

Albüm Adı : Tüm Bir Yaşam

Daha seni ilk gördüğümde
Daha yüzüne baktığımda
Bana baharı anımsatan
Bir umut doldu içime

Daha seni ilk gördüğümde
Daha elini tuttuğumda
Yaşamaya şimdi başlıyorsun
Dedim kendi kendime

Öyle büyük bir mutluluk
Bir anlam verdi ki
Seninle geçen o 1 yıl
Yaşantıma

Öyle çok sevdim ki seni
Öyle çok ki anlatamam
O bir yılın anlamını
Bin yıl geçse de unutmam

Öyle çok sevdim ki seni
Öyle çok ki anlatamam
Bir tek yıla sığdı her şey
Bir tek yıla tüm bir yaşam

Daha seni ilk gördüğümde
Daha yüzüne baktığımda
Bana güneşi anımsatan
Bir ateş yandı içimde

Daha seni ilk gördüğümde
Daha yanına geldiğimde
Önümüzde çok güzel günler var
Dedim kendi kendime

Öyle büyük bir mutluluk
Bir anlam verdi ki
Seninle geçen o 1 yıl
Yaşantıma

Öyle çok sevdim ki seni
Öyle çok ki anlatamam
O bir yılın anlamını
Bin yıl geçse de unutmam

Öyle çok sevdim ki seni
Öyle çok ki anlatamam
Bir tek yıla sığdı her şey
Bir tek yıla tüm bir yaşam

Bir tek yıla sığdı her şey
Tüm bir yaşam

0 yorum:

Yorum Gönder