Erman - Unutur Olduk

Erman - Unutur Olduk


Biz bu gemilerden kaçar olduk
Endamımızı görüyor olduk
Gözlerini ayırma benden
Bizi ayıran olduk
Sevdan başımda
Çaresiz yol almakta..
Bizi ayıran eller
Kimlere yanaşır oldu?
Bizi ayıran eller
Biz kimlere danışır olduk
Gözlerin alışır kimlere
Biz kimlere aşık olduk??
Gözlerin alışır kimlere?
Biz kimlere aşık olduk??...

Dert arar bu gönül
Sana alışır olduk
Kimleri daha çok anlayan
Kendimizle savaşır olduk
Kin tutar bu yürek
Sevdasızlara kapılır olduk
Sen beni böyle bırakıp gittin yaa
Ben kimlere aşık oldum??

Bizi ayıran eller
Kimlere yanaşır oldu?
Bizi ayıran eller
Biz kimlere danışır olduk
Gözlerin alışır kimlere
Biz kimlere aşık olduk??
Gözlerin alışır kimlere?
Biz kimlere aşık olduk??...

Bizi ayıran eller
Kimlere yanaşır oldu?
Bizi ayıran eller
Biz kimlere danışır olduk?
Gözlerin alışır kimlere??...
Biz kimlere aşık olduk?
Gözlerin alışır kimlere
Biz kimlere aşık olduk
BEN KİMLERE AŞIK OLDUM???

0 yorum:

Yorum Gönder