Erhan Güleryüz - Ay Değil Mevsim Değil

Erhan Güleryüz - Ay Değil Mevsim Değil



Tadım Tuzum Kalmadı Senden SonrA
Sevmedim Sevemedim Hiç Kimseyi
Elim Kolum Bağlandı Senden Sonra
Sevmedim Sevilmedim Senin Gibi

Acılarıma Ağlayarak Sığındım Kadehlere
Kaderimize Lanet Verelim
Yıkıldım Meyhaneye
Acılarıma Ağlayarak Sığındım Kadehlere
Kaderimize Lanet Verelim
Yıkıldım Meyhaneye

Ay değil mevsim değil
bir ömür geçti sensiz
keşke böyle sevmseydım ( 2 KEre )
ağlıyorum caresız

Tadım Tuzum Kalmadı Senden SonrA
Sevmedim Sevemedim Hiç Kimseyi
Elim Kolum Bağlandı Senden Sonra
Sevmedim Sevilmedim Senin Gibi

Acılarıma Ağlayarak Sığındım Kadehlere
Kaderimize Lanet Verelim
Yıkıldım Meyhaneye
Acılarıma Ağlayarak Sığındım Kadehlere
Kaderimize Lanet Verelim
Yıkıldım Meyhaneye


Ay değil mevsim değil
bir ömür geçti sensiz
keşke böyle sevmseydım ( 2 KEre )
ağlıyorum caresız

0 yorum:

Yorum Gönder