Ergin Vs Erdinç - Deli Rüzgar

Ergin Vs Erdinç - Deli Rüzgar



dj hassan
Biz degil bizi ayıranlar utansın
Biz degıl bızı koparanlar utansın
Sevdanın zıncırını ellerımızı ayıranlar utansın
Bır delııı ruzgar olurum
Alırım senı burdan kaybolurum
Bu delııı sevdayaaa neredende bulastım
Gulmeyı unuttum aglamayla barıstım
Eskıden mutluydukk gozyasına karıstık
Bız degıl İKİMİZİ ayıranlar utansıııın....

(ŞİİR)

EN IMKANINDA SEN WARSAN YUREGIM DE
HADI ARA ITFAYEYI GELSIN SONDURSUN
SEN GIDER GITMEZ SEL OLDU GOZYASLARIMLA KOCA EV
HADI ARA HADI ARA GELIP DURDURSUNLAR BU SELI
DERPREM GIBI OYNATTIN HERYERI YIKTIN DOKTUN KIRDIN CAMI PENCEREYI
HADI KIMI ARARSAN ARA ŞİMDİ GELSIN TOPARLASINLAR BU EVI
NE YAPARSAN YAP KIMI ARARSAN ARA
ARADIGINDA BIR BULAMIYACAGIN BI BEN WARIM
ARTIK GIDIYORUM MUTLU OLLL...
HERSEY SENIN OLSUN AHA UNUTMADAN
HERŞEYI DAGITTIGIM ICIN UZGUNUM
SEN TOPARLA YENIDEN BIR HAYAT KURASIN
AMA BENDEN BIR BAŞKASIYLA
BEN YOKUM ARTIK BU DA BIR IZ KALSIN BEN DEN SANA
SEVEN İZİN HEPP BENDE KALACAK
UNUTMA BUNU ASLA YALAN DUNYANIN YALAN INSANI
HOŞCAKAL

0 yorum:

Yorum Gönder