Erdal Merdan - Gülüm

Erdal Merdan - Gülüm



Sen Git Mutlulugu Baskasina ver
Zaten ben hic Mutlu olamadim ki
Güzel Gözlerinle Gülüm Gülüm
Baskasina Gül..
Zaten ömrümce hic Gülemedim ki


Selam et benden de Mutluluklara
Öldügümü bildir Kalpsiz Kullara
umut birakma hic gülüm gülüm
yarinlarima..
Zaten yasadigim bir gunum yok ki


Garip Erdali anlattim size
yikildi kanadim dertler icinde
Son sözüde Kalpsiz yine sen söyle
Daraldi Zamanim...
ölüyorum iste..


Siir:
Hani diyorum da...
Eyer sevgin satilsaydi kanimi satar alirdim
Hani diyorum da..
Eyer sevgi zorla olsaydi dunyayi yikar alirdim.
Bunu bilki seni kimseye Seni kimselere birakmazdim..!
oysa ne sevginin satilacagi nede kanimin par edecegi var..
Sevginin zorla olmayacagina göre ey guzel kiz..
Ne elini tutan ellerim ne gözlerine bakan gözlerim olacak..
öyle ise ben herseye Elveda diyorum...Tipki sana dedigim gibi..
Elveda gülüm...Elveda bitanem...Elveda Guzel kiz...


Sana ve senden baska herseye ELVEDA..!

0 yorum:

Yorum Gönder