Ephedra - Aklıma Geleni Yazıyorum

Ephedra - Aklıma Geleni Yazıyorum

Albüm Adı : Mixtape


Verse 1

Uyandığında güneşsiz bir güne
Nedenini bilmediğin bir bitmişlik hissedersen yine
Sıkıldığını hissedersin her saniyede
Su hayat verirken herşeye
Bu kez fazla mesaide birde gözlerinden akıyor ise
Boğar seni bir damlasında bile ..
Düşüncelerim tasmasını kopardı kaçtı kayboldu
Hayallerim gözümün önündeyken birdenbire yok oldu
Hepsi bitmiş gibi birde bu aciz ruhum unutuldu
Bitmemiş umutlarım buz tutumuş bu kalpte tek tek kurutuldu
Korkularım şuanda aynada ve karşımda
Kabuslarım rüyalarımda güneş görmeyen sabahlarımda
Failim meçhul körpe aşklarda benliğim bensiz kalmış dipsiz kuyuda
Tüm tanıdıklarımı ilkkez görür gibi oluyorum loş bir kuytuda
Herkes bildiğini söylüyor uçuşuyor yine bir çok safsata
Herkesin bildiği üç şey yalan dolan ve bol bol atmaca

Nakarat

Elimde kalemim önümde kağıdım basık bir ortamda
Arkada hoş bir fon aklına geleni yazıyor yine ephedra

Verse 2

Korkularım pusu kurmuş bekliyor arkamda
Kaçacak dermanım yok
Şuursuzca attığım her adımda
Kaybedicek bişeyim yok
Acılarım dans ediyor kalp atışlarım eşliğinde
Ruhumu tutup çeken yok
Kendi oluşturduğun iç dünyanda
Kendince yorulduğun sahte savaşlarında
Bilinçsizce alıp verdiğin her solukta
Arkasına bakmadan gidenin geriye dönmediği bu kahpe dünyada
Elimi tutman gerektiğini unuttun!!

Nakarat

Elimde kalemim önümde kağıdım basık bir ortamda
Arkada hoş bir fon aklına geleni yazıyor yine ephedra

Verse 3

Hayat çok bilinmeyenli bir denklem sana göre
İçinde kaybolunca bu labirentin anlıcaksın beni içten içe
Gece çıkmış yola güneş uyumaya gidince
Nefesin bir duman gibi vurur pencerene
Dualar neye yarar kaderim yazılmış bi kere
Acılar yutar ama inancım tutar beni her nefesimde
Anladım ki hepsi herkes herşey sahte
Sorguya aldım sorguladım
Karşıma çektim baktım
Gözlerine daldım bıraktım
ve anladım bitti ..
Her hayal gibi ömrüm 3 saniyelikti ..

Nakarat

Elimde kalemim önümde kağıdım basık bir ortamda
Arkada hoş bir fon aklına geleni yazıyor yine ephedra

0 yorum:

Yorum Gönder