Emre Aydın - Dayan Yanlızlığım

Emre Aydın - Dayan Yanlızlığım

Albüm Adı : Afilli Yanlızlık


karlar karışık yar hüzün hüsran üstüm başım hep uzun kollu
benden iyi bilirsin anlatmama lüzum var mı?
gözlerim senden sonra hep parçalı bulutlu
sen de baksan görürsün
bakmaya yüzün var mı?

mutlu muyduk ki
sade nefes aldık
bıktım artık uzatma
yaslan bana ,ağla

kal yanımda böyle
sonbahar gelince
sonsuzlar içinde
kalma yanlızlığım

bak yenildik işte
zamanı gelince
kalkarız belki de
dayan yanlızlığım

uzun yola gitmeden iki koltuk ayırttım
seninkisi cam kenarı sormana lüzum var mı?
farkı yok ki geçmişten ilk kez görmüş değilsin
hiç kur'aya girmeden hep kısa çöpü çekmişsin

mutlu muyduk ki?
sade nefes aldık
bıktım artık uzatma
yaslan bana ağla

kal yanımda böyle
sonbahar gelince
sonsuzlar içinde
kalma yanlızlığım

bak yenildik işte
zaman hep gelince
kalkarız belki de
dayan yanlızlığım

kal yanımda böyle
sonbahar gelince

bak yenldik işte
kalkarız belki de
dayan yanlızlığım

kal yanımda böyle
sonbahar gelince
sonsuzlar içinde
kalma yanlızlığım

bak yenildik işte
zamanı gelince
kalkarız belki de
dayan yanlızlığım

0 yorum:

Yorum Gönder